Voi vitsi... Vessassa vilkaisin peiliin ja näytin vähän oudolta... piti katsoa uudestaan.

Olen aamulla aloittanut meikkaamisen ja levittänyt valokynän (silmien alle; hävittäen näin mustat silmän aluset ja luomille; jotta luomiväri pysyy hyvin paikalla koko päivän) Valokynää pitää aina vähän taputella sormenpäillä, jotta siitä tulee tasainen ja menin pesemään käsiäni ja samalla päätin, että pesenpä hampaat kun olen vessassa... siihen se mun meikkaus on jäänyt! *Tirsk* Olen kieltämättä hieman hassunnäköinen. Aivot on olleet ilmeisesti vielä sunnuntaissa aamulla :D
*****
Lisäys:
Niin siis olin meikannut vain tuon valokynän verran. Muistan, että katsoin kelloa, että se on jo noin paljon ja pitää joutua jos meinaa, että ehtii töihin.

Kukaan ei töissä tosin huomautellut tästä mitään :D mutta olin hieman "kalvakka". Olen kyllä joskus lähtenyt töihin ilman meikkiä; eihän se mikään maailman loppu ole :D