Töissä tulikin yhtäkkiä kiire ja se on hyvä se. Silloin menee päivä sutjakkaan. Mie nautin :) vaikka välillä tuntuu, että enhän mä millään ehdi. Mutta kummasti sitä vaan ehtii.

Töistä lähtö olikin sitten kivaa. Tosin joku Pikkarainen oli käynyt lakaisukoneella vetelemässä hiekkoja (tuli se lapsuuden mainos mieleen jossa yks poika sanoi unelma-ammatikseen lakaisukoneen kuljettaja :D) aika pitkältä matkalta joten sellaisessa pienessä kivipölyssä pyöräilin. Sillalla oli sumua ja se näytti aikas aavemaiselta.

Ihana aurinko paistoi, mutta oli aikamoinen ylläri, että ilma kuitenkin oli kylmä... No hiksan sai lentään kun polki vain reippaasti :) Rehjustin pyöräilykypäröineni kauppaan. Ostin vain tarvittavan... jääkaappia kun pitäisi syödä tyhjäksi. Huomiseksi ostin mikroruokaa vaikka ei se yhtä hyvää ole kuin omatekemä ruoka... Mutta kokki oli vähän väsynyt ja ei jaksanut vääntää :D

Jääkaappiin jää etikkaisia juttuja, perunoita ja sipulia, mutta ne ei varmaan reilussa viikossa miksikään mene. Ai niin onhan siellä mun luomu oliviit... jotka maistuu navetallle. Kyllä ne maistuu navetalle... tai haisiskohan ne navetalle. Enhän mä koskaan navettaa ole maistanut... Niin tässä tätä höpön höpöä nyt tulee. Toinen mihin en ole saanut makua on Kuttufeta, kun sekin maistuu navetalle.

Mun pitäis siivota... imuroitu On, tiskattu On, lehdet paperinkeräykseen On mutta siinä kaikki. Mun pitäis pakata... No kassiin heitetään jotain kamoja kun kotikotona on kuitenkin vaatteita.

Niin tämä nurkkaus hiljenee nyt sitten puoleksitoista viikoksi. Pääsiäsiloma jatkuu talvilomalla ja kotikodista ei ole pääsyä nettiin. Elkää siis karatko lukijat mihinkään. Mie palaan vielä mun höpö höpö juttujen kera :D

Hyvää pääsiäsitä kaikille lukijoille. Ootte hipejä!