Minäpä taisin avata täällä Pandoran lippaan. Tarvitsin työkaverin apua, koska itse en saa / en osaa tiettyjä juttuja ja laitoin työkaverille kuvauksen millaista tietoa tarvitsen ja laitoin siihen yhteystiedot, että tälle kaverille laitat tiedot ja jos tarvitsee kysyä jotain niin voit olla yhteydessä niin hän osaa neuvoa. Projekti on suht iso ja minä olen tässä viestikapulan roolissa. Eli hommaan tietoa ja delegoin informaatiota henkilöille. Yritin olla kaukaa viisas ja annoin yhteystiedot työkaverilleni ja se oli se Pandoran lipas.

Muistatte varmaan leikin "rikkinäinen puhelin". Minun oloni on kuin tuolla rikkinäisellä puhelimella. Unohdan pian jotain oleellista ja viestit menevät väärin. Joten ajattelin, että kun annan yhteystiedot niin tarkentavat kysymykset voi osoittaa suoraan oikealle henkilölle.

Toinen kaveri soitti aamulla ja sanoi, että oli kilahtanut kun työkaverini kyseli kaikkea epäoleellista ja mikä ei liity mitenkään asiaan. Hän sanoi, että ei halua tehdä töitä hänen kanssaan vaan vain minun kanssani. Olen siis puun ja kuoren välissä. Toivottavasti tämä soppa selviää... Olen kyllä sitä mieltä, että mitä enemmän tässä on tekijöitä, tulee sopasta suolainen! Onneksi minulla on ensi viikolla talviloma :D Jei! Aion unohtaa kaikki työhön liittyvän ja olla vain vaikka kotitöitä tehden.

No eiköhän tämäkin soppa selviä ja Pandoran lipas saada kiinni.Pitää olla vain diplomaattinen :) ja sehän onnistuu ;D

Päivitystä: No nyt työkaveri on suuttunut... tai siis poistui työpaikalta kun kuuli, että tämä toinen osapuoli on kilahtanut hänelle ja työkaveri ei halua olla täällä. Siis voi mikä soppa. Molemmat ovat vielä miehiä. Työkaverini ei niitä tietoja sitten laittanut... Voi pieru! Ei tästä tule taas yhtään mitään. 

Siis :-O minä olen kyllä vähän ihmeissäni täällä. Tämä juttu on mennyt solmuun oikein pahemman kerran... Tai siis nyt kolleega on möksis kun ei saa räpeltää ja otti ja lähti kun oli ensin höpöttänyt outoja juttuja vastuista. Hitsi tekis niin mieli kirjoittaa koko juttu, mutta en uskalla (olen mamis). Lastentarhameininki siis jatkuu " Jos sä et leiki mun kanssa niin mä en leiki sun kanssa!" Tiedän... kirjoitin, että olisin halunnut lastentarhaan töihin :) nyt huomaan siellä olevan, mutta lapset on aikuisia ihmisiä. Mua lähinnä tämä naurattaa, eihän tästä voi suuttua ja olla pahalla päällä. En ota siis stressiä.