Onhan tuo vähän laimea otsikko :) mutta menköön. Viikonlopuksi tämä nurkkaus hiljenee; lähden taas maalle. Lukijat älkää karatko mihinkään. Sunnuntaina palataan ja jos sunnuntaina ei tule runoiltua tänne niin sitten kirjoitellaan maanantaina jälleen kerran.

Eilen ihmettelin, että mitenkähän tämä rumba pyöris ilman mua... Multa nimittäin kysytää melkein kaikkea. Eilen oli huvittavinta, että tein tässä omia hommia niin yksi työtoveri kysyi multa hänen kolleegan sähköpostiosoitetta. Ensin luulin, että hän mutisee tuossa itsekseen, mutta sitten hän toisti kysymyksen ja katsoi minua. Minä totesin siihen: "Nyt en kuule tiedä, mutta eiköhän tuo ole tyyliä: [email protected] tai .com." Kai minun olisi se pitänyt jostain kaivaa... ARGH!

Postissa oli odottamassa paketti. Ihana ylläripaketti Saksasta :D

Nyt ei tämä kirjoittaminen suju. Paljon olisi kirjoitettavaa täältä sorvaamosta, mutta turvallisuussyistä ei ihan uskalla kaikkia tänne naputella :D

Taitaa mun flow olla mennyttä. Toivottavasti se on löytänyt tiensä jonkun luo. Epäilen, että se olisi Vintillä. Siinä naisessa on energiaa ja jälkeä syntyy!

Kirjoittelen jos aiheita ja joku alkaa ahistaan :D

Perjantaita.

Nyt kyllä lopetan rutkuttamisen, mulla on asiat hyvin. Tämä juttu sai kyyneliin.