Uuuh... väsyttää ihan simona. Kai se on niin, että kun vanhana rokkaa niin laskua maksat koko seuraavan viikon ;-) Ilma tietenkään ei auta yhtään. En osaa täällä sorvin ääressä tarttua oikein mihinkään. Teen asioita ja joku jää kesken, kun tuntuu, että keskittyminen ja 100% omistautuminen asialle ei onnistu nyt.

Saan kyllä asioita aikaiseksi, mutta olen rauhaton. Pitänee ottaa "Hiljaa hyvä tulee" sanonta tänään käyttöön.

Viime yönä nukuin, mutta muutaman tunnin pätkiä, kun taas heräsin. Onneksi nukahdin uudelleen, mutta yö oli rauhaton. Jospa saisin itseni nukkumaan tänään ajoissa ilman, että pyörin ja häärin.

Vajaa neljä tuntia olisi taisteltava. Naapurissa oleva sohva ja sohvamöröt kuiskii, että menisin pötkölle tuohon sohvalle ja ottaisin pikku tupluurit. Kahvi on loppu termarista. Auttakohan syöminenkään... yleensähän se vain alkaa nukuttamaan enemmän :D Kamala nälkä... Taidan kokeilla ruokaa :D On nälkä, että näköä haittaa ja kun keskittymiskyky on melkein pakkasella niin se taitaa tässä vaiheessa olla paras vaihtoehto.

Päivitys: Ruoka auttoi. Taisi siis olla verensokeri alhaalla. Sain tarkistettua raportit ja nyt mietin yhden ison (no ison ja ison; iltapäivä siinä varmaan menee) projektin alkamista. Illalla voisin väijyä pari jaksoa Studio Julmahuvia ja vetää oikein rätkättäen illan :D Huutonaurut taitaa irrota nyt melkein mistä vain :D

Päivitys2: Vitsi!!! Radio soittaa Billy Idolia (Rebel) ja nyt mun tekis ihan hirveen kamalasti mieli hypätä tuohon pöydän eteen ja soittaa ilmakitaraa, ilmarumpuja ja rokata ja karjua More more more! ja moshata :) Saan pidettyä itseni täällä pöydän takana... ja juu ei, en ole seonnut :D nyt on vaan niin levoton olo...

Päivitys 3: Arvaa vaan... niin se projekti on tuossa pöydän kulmalla... Minä täällä vaan huudatan radioo. Ihan pakko oli laulaa Egotripin mukana kun Arvoitus tuli. Radiota oli pakko laittaa isommalle. Mitenkähän mä saan tämän päivän iltaan... 2 tuntia olis vielä :D

Päivitys 4: Hip hei... sain sen projektin valmiiksi minkä suunnittelinkin. Suurimmaksi osaksi materiaali oli valmiina joten vain printtailin :) 25 min jäljellä tätä päivää... työpäivää. Pepe jo huutelee, että "tuu jo!" mutta mä olen kiltti tyttö ja oon tappiin asti töissä :)