Sorvaamossa tällä kertaa hieman rauhallisempaa, ja hyvä niin. En ymmärrä miten ihmiset olivatkin eilen niin kiukkuisia. Itse päätin, että en anna heidän masentaa ja viedä hyvää oloani.

Aamulla näin ensimmäisen silkkiuikun työmatkan varrella. Eilen näin joutsenen... oikein ison. Olen joutsenia nähnyt jo aiemmin, mutta tämä oli suuri ja mahtava :) seisoi rantakivillä miettien mihin päin jatkaa. Pari vuotta sitten heittelin leipää joutsenille. Pitivät hassua sihisevää ääntä. Pitää ottaa kamera mukaan työmatkoille voisi saada ihan hienoja lintukuvia :D Tulisi samalla vähän tutustuttua kameran ominaisuuksiin. Resoluutio taitaa olla nyt vähän huono... voisin parantaa sitä hieman, jos vaikka halua tehdä paperikuvia niin kuin matonen. 72 riittää tänne nettiin mutta jos muistan oikein niin paperikuviin se pitäisi olla 300. Täytyypä tutkia käyttöohjetta :)

Pepe oli hieman hassun näköinen... oli niin siitepölyn peitossa. Yöllä voisi vähän ripsutella vettä... Pesisi samalla Pepen...

Eilen pyöräytin koneellisen pyykkiä. Viikonloppuna kun suuntaan matkani jälleen kotiin ajattelin, että pesen siellä lakanapyykkiä ja vien ulos kuivumaan. Mikään ei ole niin ihanaa kuin ulkona kuivatut lakanat! Tuulen tuoksu pyykissä! Täällä en ajattelisikaan viedä pyykkiä ulos vaikka kyllä meidän talossa joku lauantaina ulkona kuivasi pyykkiä; ilman laatu oli heikko tai jopa huono... Valkoiset lakanat taisivat olla melkein mustia kun olivat kuivia.

Tänään taas vastaan pyöräili ihmisiä topeissa ja shortseissa... Itsellä vielä tuulitakki päällä ja tuulipuvun housut jalassa :D Hanskoista suostuin tällä viikolla luopumaan... tosin ne on taskussa varmuuden vuoksi mukana.

2 000 kävijän raja on kohta rikkoutumassa... tai kohta ja kohta :D Kiva kun on lukijoita :) uusiakin on ilmaantunut. Kiitos siis :)

Aurinkoista ja hymyilevää tiistaita juuri sinulle.

Lisäys klo 9:47

Suututtaa yhden asiakkaan puolesta. Hän on soitellut toista viikkoa tänne ja pyytänyt, että meidän yks kaveri auttaisi kun on luvannut. Hän ei ole ottanut minkäänlaista yhteyttä. Siinä minä sitten pyytelen puhelimessa toisen puolesta anteeksi ja selitän, että olen soittopyynnön vienyt ja kertonut, että olet soitellut. Nytkin sanoin, että asiakas alkaa oleen hiilenä. Kuulemma saa olla, kun on parempaa tekemistä!! Arvaa nostelinko kulmakarvoja. Kuinka voi olla noin välinpitämätön. Voisi vaikka delegoida jutun jollekin toiselle... Nuorukaiset eivät ymmärrä asiakkaiden merkitystä