Kun eilen tulin kotiin niin mun kaunis, ihana gerbera oli ottanut vähän nokkiinsa ja oli nuupallaan ikkunalaudalla. Minä annoin vettä ja juttelin, että koitahan piristyä. Tänään kurkin ikkunalaudalle ja olihan se piristynyt. Vain yksi kukka repsotti vielä nuupallaan joten annoin vielä vähän lisää vettä. Taitaa olla aikamoinen juoppo se kukka.

Meikkipussi unohtui kotiin. Tänään kasasin meikkini vanhoista meikin lopuista mitä oli vähän isommassa pussukassa :D Isä lupasi pitää huolta meikkipussista ja huolta, että äiti ei käytä mun meikkejä :D Nimittäin on meidän sisäpiirin vitsi äidin meikit. Äiti on horoskoopilta kalat ja kalathan rakastaa kaikkea mikä kiiltää ja kimaltaa ja meikki... se on kovin tärkeää kaloille... nais-kaloille :D Isä aina nauraa, että äidin takin taskussa on vähintään 3 huulipunaa ja meillä on kynsilakkoja niin, että äiti voisi perustaa kempparin :D eli nyt isä vahtii mun meikkejä kuin haukka. Oli huolissaan, että onko mulla meikkejä täällä, kun en ole äitiini tullut. Sanoin, että voin käydä hakemassa kaupasta vähän lisää tänään. Isä kyllä tarjosi mulle äidin meikkejä. Niitä kuulemma on :D

Maanantaissa mennään :) mukavaa maanantaita lukijoille.

Päivitys 14:17

Uuu unohtui... Ulkona oli kamalan kylmä tänään. Hanskat oli kädessä kun pyöräilin ja melkein olisi pitänyt olla pipokin päässä :D No eipä tullut hiksa mulle kun töihin pääsin. Äskön tuli vettä... ja lujaa; ukkoskuuroja? Toivottavasti ei kamalasti sada kun poljen kotiin.

Työsähköposti on juntturassa... ei auttanut edes serverin kaato :D No ollaan ilman sitten :) No nyt ei toimi kellään postit :D Onneksi se en ollut minä joka meillä serverin kaatoi :D