Heipä hei pitkästä aikaa :)

Tuossa ajellessa kotikodista kotiin mietin, että mitä kaikkea pitäisi kirjoitella tänne :) kuukauden tauko - pitkä aika :)

Säät hellivät minua loman aikana todella. Kahtena päivänä tuli hieman vettä, mutta iltapäivästä sää oli taas aurinkoinen. T-paidan rajat näkyvät kun oleilin ulkona paljon :D Mökillä minulla on aitaprojekti jonka parissa puuhailin :D Muutoinkin mökillä touhuaminen täytti lomapäiväni :) ja nautin siitä täysillä :D Laskeskelin, että olin poissa mökiltä vain muutaman yön kun olin kavereiden luona kyläilemässä tai kotona kukkia kastelemassa :). Mökillä oli ihana nukkua; viileää ja rauhallista. Tosin hyttyset kiusasivat. Pari yötä meni valvoessa ja hyttysiä metsästäessä :) sitten isä osti sellaisen valon joka tappaa itikat ja loppuloma olikin luksusta nukkua.

Iltapäivällä tuli ihan itku kun piti lähteä mökiltä ajamaan kotia kohti. Tiesin, että tyhjä koti odottaa ja mökillä oli porukkaa aina; et ollut koskaan ihan yksin. Kummipoikani ja hänen siskonsa olivat kylässä kun tein lähtöä ja näkivät, että itku ei ollut kaukana. Rutistivat lujaa ja jäivät lohduttamaan äitiä :) Kummipoikani oli todennut, että minä olen niin hyväsydäminen, että itku tulee helposti... aivan ihana lapsi.

Tässä näin ensikuulumisia. Lostis, kiva, että olet kaivannut.
Näillä jatketaan,
Aurinkoterveisin; SS