Huomenta,

Pyöräillessä yritin kuumeisesti miettiä, että mitä sitä söisi illalla. Pitäisi keksiä jotain hyvää, halpaa ja helposti... Ruuanlaitto on mukavaa kun on aikaa ja iso keittiö. Iltaisin mä olen vähän huono ruuanlaittaja. Huomiseksi pitäisi jotain hyvää evästä keksiä... niin sekin vielä. Tänään on vielä uusia perunoita ja possun pihvejä; äidin tekemiä. Äiti taas lastas ruokaa mukaan kun olin lähdössä sunnuntaina takaisin. :D Normaalisti mulla on päivän tai kahden ruuat, mutta nyt riitti kolmeksi päiväksi eväs :D Äiti on hipi.

Aamun ihanuuksia oli nähdä joutsenperhe rannassa. Harmi, kun kamera oli kotona. Äiti oli komentanut 4 poikasta sukimaan itseään rantahietikolle ja äiti seisoi vieressä ja valvoi ja isä oli siinä lähellä vedessä uiskentelemassa. :D

Jotta aamu ei menisi ihan ruusuisesti kiehahti minulla taas yli. Yhden ukon oli pakko ohittaa nainen ja minä poljen vastaa ja siinä samassa piti ohi päästä. Menimme siis kolme rinnakkain. Hyvä, että ei ohjaustangot kolisseet yhteen. Mutta en anna tämän vaivata tämän enempää mieltä. Kiire oli sedällä.

Täytynee käydä kurkkimassa vaikka Valion keittokirjaa jos sieltä löytyisi joku herkku mikä on ollut unohduksissa.

Keskiviikossa kohelletaan.