Huomenta,

Onpa tämä kuukausi mennyt nopsaan. Pyöräillessä juuri mietin, että maanantaina ollaan jo sitten lokakuussa ja vielä on ollut näin lämmintä. Hienoa on se.

Minulle on tullut lisää lukijoita. Muutaman lukijan tiedänkin, mutta suuri osa on mysteerihenkilöitä. Olisi kivaa jos laittaisit kommenttia. Mielelläni tulen vastavierailulle, jos sinulla on blogi. Kiitos jo etukäteen.

Eilen ei tullut Flowta... Kaupassa kävin ja ostin karkkia. Halvan Hard Rock namit on ihania. Pussi on pieni, joten se on pienempi paha kun ostaa niitä hervottomia mättöpusseja. Mitä siis tein; ostin salaattiainekset söin salaatin ja jälkkäriksi karkkia ja väijyin telkkaria kunnes lähdin salille :D Siinä se mun siivoaminen oli. Saisinkohan tänään aikaiseksi siivota purnukan. Lehtiä on ihan älyttömästi joten paperikeräykseen niitä on roudattava, imurointi... jos olisin oikein reipas niin matot pihalle ja kunnon tamppaus. Ikkuna pitäisi pestä ja voisin vaihtaa verhot. No jospas kun tässä luettelen niin saan iltasella itsäni niskasta kiinni ja toimeen :D

Mielen päällä askarteli monta asiaa pyöräillessä töihin, mutta nyt taas lyö tyhjää... Huomenna voisi käydä vaikka vähän ostoksilla. Yksin se on vähän tylsää hommaa. Hitsi mun on ikävä mun lapsuuden ystävää joka muutti täältä pois. Meillä kun oli tapana kiertää kauppoja lauantaisin ja sitten käydä kahvilla tai syömässä jossain. Meillä kun aina on naurufestivaalit kun nähdään.

Nyt takas hommiin. Mukavaa perjantaita.

Edit; Silmä tervehtynyt. Mun meikinpesu taisi olla vähän liian raju (syy helkatin maskara joka ei meinaa lähteä millään) ja silmäkulma kipeytyi.