Soittimessa:
228986.jpg

Pöydällä
228987.jpg

Ja kattotuikkukynttelikössä Tinjamikynttilä rahoittamassa mieltäni ja tuomassa hyvät yöunet.
"Tuo mulle jotain mistä pitää kii."
"Hei hoo ja päätä seinään. Nyt sitä saa niskaan kylmää vettä."
"Kelle täällä minä kerron, se mikä on salaisuus.... tein sille huoneen tähän sydämeni pieneen."59290.jpg

"Tiedätkö minkä sä teet? Vastuun tästä sydämestäni kannat lopun elämäsi. Tuskin muistat mun nimeäni."

58657.jpg

"Oot kydissä aina. Aina matkalla jonnekin. Minne ikinä päätyykin... On olemassa asioita. Niin kipeitä ja vaikeita. Ettei niistä puhumalla selviä."

"Kerro minut viidellä niin saat noin viisi kertaa suuremman kuin nyt. Kerro minut kuudella niin oon silloin se, joka suoristaa tätä mutkaa jossa aina kyyristelet."

59288.jpg

"Kerrohan mistä mustat varjot nuo, aina jostain tiensä minun luo tuntuvat löytävän, käsiinsä mut etsivän. Kerrohan miksi vielä matka tuo enää vain varjon verran valon luo, jatkuu vain vaikka tiedän sen vaativan vain askeleen."

"Hei Gloria etkö huomaa että yksin sinä jäit taas. Ei kukaan tahdo auttaa. Olet yksin asialla."
Lainaukset Egotripin sanoituksista. Kuvat Sukulaissielun.