Brrr... ulkona on kylmä. Paleltaa... Oli pakko keittää teetä. Varastosta löytyi vain vihreää teetä, mutta ihan jees tämäkin on. Jotain lämmintä on pakko saada. Nippon Green höyryää kupissa (vihreä tee on kuulemma terveellisempää kuin musta; tässä oli makuna mansikkaa, sitruuna ja vaniljaa, mutta ei ne kovin maistu). Ulkona tuuli joka menee luihin ja ytimiin.

Tänään oli vähän erilainen päivä; hyvä niin. Rikkoo rutiinia ja sitä samaa vanhaa. Tänään olen hymyillyt paljon. Se on ollut tämän päivän sympatiaosuus (hymiö)

Makuvirhe... se on minun suussa. Kaikki maistuu nykyään oudolle. Vaikka kuinka maustan ruuan niin se maistuu samalle; oudolle. Mietinkin, että voiskohan noista vanhoista amalgaamipaikoista lähteä makua? Pitäisi varmaan kysyä hammaslääkäriltä mitä maksaisi jos vaihdattaisi paikat... varmaan aika paljon. Tulipa mieleeni, kun kävin hammaslääkärillä niin hän ihmetteli suutani; kun minulla oli niin vähän reikiä hampaissa. Kuulemma minun ikäisillä on yleensä paljon reikiä. Suositteli minulle 2 vuoden tarkastusväliä, jos mitään yllättävää ei tapahdu (eli ei ala vihloa tai tule muita särkyjä). Hassua nimittäin hammaslääkäriltä tuli kirje jossa muistutettiin että olet käynyt tarkastuksessa vuosi sitten ja voit varata ajan tästä numerosta. Käyn yksityisellä, koska kunnallisessa ei ole mitään toivoa saada aikaa kohtuuajassa. Maksaahan se enemmän, muta sittenpä tietää, että pääsee melkein heti lääkäriin.

Taidanpa ottaa toisen kupin teetä ja yrittää karistaa tätä kylmyyttä.

Rapsakkaa torstai-iltaa.