Eilen märehdin taas itsesäälin syövereissä, mutta onneksi kaveri repäisi mut ylös sieltä. Sai nauramaan ja hyvälle tuulelle. Kiitos, se tuli tarpeeseen se. Mielikuvituksella saa aikaa vaikka mitä.

Nyt tässä arvon, että mitäs sitä tänään tekisi... kaupungille voisi tietty lähteä katsomaan ihmisiä. Meillä äiti ja isä on innostuneet syömään luontaistuotteita ja mun varmaan pitäis käydä hakemassa hainrusto pillereitä, kuulemma auttaa kipeisiin polviin. Tuolla taitaa vain olla kylmä... mutta jos laittaa kunnolla taminetta päälle niin enköhän minä pärjää. Hikoilen sitten kaupassa (hymiö) Hymyilen ja hikikarpalot valuu otsalta. Toisena vaihtoehtona on ulkoilu puistossa. Se houkkuttelee kovin. Mun pitäisi repästä ja ostaa se MP3 soitin... Mulla kun on vain Saksasta ostetut Walkmanit jolla voi vonguttaa kasetteja. Olenkohan mä ollut niin kiltti, että saisin sen soittimen vaikka joululahjaksi... jaksanko odottaa? Taas minä jahkailen. Tää on joskus niin tätä, että arvon ja arvon (hymiö). Voishan kauppareissulla käydä katselemassa millaisia soittimia on tarjolla.

Mukavaa lauantaita. Mä jatkan repäisyharjoituksia.

Edit:
Nyt on käyty lapset pelottelemassa(lähdin ilman meikkiä (hymiö)). Kiskaisin itseni irti tästä koneen äärestä ja lämpimästä ja lähdin hytiseen ulos. Mulle meinas käydä Maija Poppaset kun sateenvarjo riehaantui tuulesta. Mein väärinpäin ja minä manaten yritin oikasta sitä. Helkatti melkein 20 € varjo ja pieni tuuli vetää sen ympäri. No laitoin takaisin laukkuun ja hetin hupun päähän.

Pysäkillä kävi kamala tuuli. Housun lahkeet lepatti tuulessa ja toivoin, että kyyti tulee pian. Varmaankin kymmenisen minuuttia meni. Miten tää syksy mut näin pääsi yllättään. Minä en halua vielä laittaa sukkahousuja jalkaan. Tää on melkein samanlaista vääntöä kun äidin kanssa pienenä. Äiti puki mulle sukkahousut ja minä menin huoneeseen ja riisuin ne. Kuulemma pistelivät vaikka äiti osti puuvillasukkahousuja. Inhoan sukkahousuja joten useimmiten mulla on pitkät kalsarit housujen alla. Erilainen nuori. (hymiö).

Porukoille on nyt sitten hainrustoa, että saavat polvet kuntoon. En mä mitään MP3 lähtenyt katteleen. Tein pikaiskun ruokakauppaan, jotta saan niitä lämpimiä leipiä (hymiö) ja huomisen eväskin on katsottuna valmiiksi. Tosin pitäis tehdä jotain mitä vois ottaa töihin mukaan. Mutta se on huomisen murhe se.

Nyt kotona lämpöisessä. Kusotto kohta alulle ja sitten vois vaikka miettiä vaatekaapin siivousta. Miten mä olen taas onnistunut runttaan sen täyteen. Järjestystä... Järjestystä SS.