Nimittäin ajattelin, että lähtisin vetäseen kunnon hiksalenkin puistoon. Tukka sojottaa pystyssä, mutta jos vetäis pipon päähän niin kukaan ei tietäisi.

Tinkan sivulta löysin ihan hienon idean joulukortteihin. Pitäisköhän mun alkaa taas askartelemaan. Mun into askarteluun lopahti pari vuotta sitten kun hieno aatos servettitekniikasta levahti käsille. Olin ostanut korttipohjia ja kokeilin tummansiniselle pohjalle servetistä leikkaamaa joulukranssia. Levitin lakkaa ja siitä tuli ihan kamala. Ihan kun olisin räkässyt sille kortille. Homma jäi siihen ja marssin kaupaan ostaan joulukortit. Minä kun oon vähän käsi tossa piirtämisessä. Jälki on hyvinkin naivistinen. Jospas se idea löytyisi joulukortteihin sieltä lenkkipolulta.

MusicTV esittää nyt ihan selvästi miehille "Eyecandy" viihdettä. Ensin tuli "Call on me" missä on tytöt jumppatrikoissa ja äskön oli Baywatch tytöt pinkeissä punasissa uikkareissa pelaamassa mm. rantalentistä. Tuliskos nyt naisille jotain vastaavaa? Ei... tyttöjä vaan.

Eilen mun picnic siirtyi sohvalle. Aloitin illan Tarzan elokuvalla ja sitten vaihdoin Uutisvuotoon ja BB:tä katselin hetken. Mainoskatkolla ajattelin, että laitan silmät hetkeksi kiinni ja olin nukahtanut. Heräsin siitä noin tunnin päästä ja päätin siirtyä nukkuun sänkyyn. Liesu vei voimat.

Mutta jos minä suoriutuisin nyt tuonne ulos kun aurinkokin näyttää pilkahtelevan. Kameran voisi laittaa taskuun mukaan.

Sunnuntaita.