Urheilut urheiltu tältä päivältä. Hyvää teki taas rääkki vaikka välillä vetelin hämärän rajamailla. Sydän hakkas hulluna, joten hidastin tahtia.

Huomenna voisin mennä käymään Tiimarissa hakemassa vähän askartelu tarvikkeita. Jospas mä taas kokeilisin askarrella mun joulukortit. Monena vuonna oon itse tehnyt, mutta pari vuotta sitten tuli sellanen hatrikki tuon servettitekniikan kanssa, että kortit jäi tekemättä. Olin ostanut sinisiä pohjia ja joulusia servettejä ja sitä lakkaa millä se laitetaan kiinni. No arvaa vaan onnistuko; ei. Onneks en kovin montaa ollut ehtinyt tehdä. Tulos oli nimittäin ihan hirveä. Oli ihan kun olisin räkässyt sille kortille kun se lakka oli kuivanut. Lapsuudenystävä olisi halunnut räkäkortin, mutta mä sanoin, että en mä voi sellaista laittaa kellekään (hymiö).

Mun pitää muistaa myös, että lauantaina kauppa ei olekaan auki... pitää siis keksiä viikonlopun eväs hyvissä ajoin. Nythän se on vähän sillä pohjalla, että mitä tekee mieli ja maistuu ja sitten mennään kauppaan. Savuporopasta vois olla yks aika nappi juttu... Ruokaan voisin panostaa vähän nyt viikonloppuna.

Lauantaina mulla on edustustehtäviä iltapäivästä mutta sunnuntaina voisin sitten askarrella. Jotain tekee mieli näpertää.

Talvi on tullut. Iho huutaa rasvaa ja huuletkin on rohtuneet. Pitää muistaa hakea Bebantenea apteekista. Kaikkein parasta haljenneisiin huuliin.

Ja nyt sitten kaikki joraamaan tämän tahdissa. Mä oon se ensimmäinen heebo joka joraa tai sitten se tätsy siinä portilla, tukkatyyli on sama aamuisin. Siis aivan ihanaa englantia.