Isän neuvot on taas kultaakin kalliimmat. Yhtäkkiä pompsahti mieleen isän sanonta; "Anna hevosen murehtia, sil on isompi pää." Niinhän sitä pitäis antaa tehdä. Eihän tämä tästä mun märehtimisestä miksikään muutu... pahenee vaan. Joten anna hevosen murehtia mun puolesta... ainakin välillä.

Muruset; kiitoksia komppauksista. Sukulaissielu on ollut aina taistelija, joten aina sitä noustaan eikä jäädä tuleen makamaan. Välillä vaan tulee Tomi Ekblom olo "Minen jaksa" Voisin vetää ihan samassa pipossakin; hänelläkin taisi olla kasari-pipo isoinen tupsuineen. Kartan riekaleita löytyy ja nyt taidetaan olla vähän kovemmalla pohjalla taas kerran. Tänne blogiin märiseminen auttaa aina; olo kevenee ja kannustukset auttavat jatkamaan; ehkä mä en olekaan näkymätön Alisa. Siis kiitokset kun tuutte vetämään suonsilmästä ja potkitte eteenpäin.

Pitkästä aikaa kuuntelen musiikkia.(välissä meni pitkä musiikiton kausi) Kai sekin jotenkin täyttää tyhjää tilaa. Lyriikka; se koskettaa aina. Mr Williams on pompsahtanut ihan tehorotaatioon.

I'll be misunderstood
By the beautiful and good in this city
None of it was planned
Take me by the hand
Just don't try and understand

Trying to be misunderstood
Just a product of my childhood
Still I find myself outside
You can't say I haven't tried
Perhaps I tried too hard

Naapureilta varmaa pitäisi pyytää anteeksi. Minä ropellan meneen nyt jollain törmäyskurssilla... Kaikki tavarat tippuu kädestä ja tietenkin just silloin kun pitäis olla hiljaa. Sori jos siis herätin aamulla tai illalla; Mämmikoura vaan oli asialla.

Tänään tapasin auttajanaisen. Sen tädin joka kisko mua lumipenkasta kevättalvella. Oli ihan omissa aatoksissaan ja kun sanoin huomenta niin hänpä pysähtyi juttelemaan. Sanoi kyllä olevansa jo myöhässä töistä, mutta hetki juteltiin.

Siitä on jo ainakin pari kuukautta kun kaatuilin pyörän kanssa sillä märällä viemärikaivon kannen päällä. Polvessa on vieläkin jälki. Taisin ottaa oikein kunnolla ne lepat (hymiö).

Tervis-pipomies heiluu aina välillä oven takana. Mun tekee mieli aina huutaa "Väliaika; kahvia ja pullaa!". Mun ilot on pieniä, tiedetään.

Jaahas jos sitä vaikka sorvais välillä.