Eilen tuunasin purnukkaa edustuskuntoon. Pitääkin käydä rompekaupasta katsomassa olisiko siellä RAIDia. Niitä helkatin kärpäsiä piisaa vaikka olen listinyt monta niin aina jostain tulee taas uus.

Voi mäy ja surku. Eilen oli minun aamukahvi-kuksani tiskissä ja tiskikaapista putosi tavallinen kahvikuppi. Kuksa halki. MÄY. Minun Pentikin monogrammi kuksa keskeltä halki. Meinasi päästä ruma sana kun näin miten kävi. Nyt pitää rientää Pentikille katsomaan vieläkö monogrammimukeja olisi. Muistan lukeneeni, että niiden valmistus olisi jo lopetettu. Aamu ei ala ilman sitä kuksaa. Onhan mulla mukeja ja kuppeja, mutta se on kaikkein rakkain. Kulkenut mukana monta vuotta. Pitäkää peukkuja että uusi löytyy. Ei se kahvi samalta maistunut Teeman mukista tänä aamuna.

Jos vielä mäymätetään niin eilen katkesi kynsi (hih hih... kamala vahinko).

Oli eilen niitä ilon aiheita. Eilen tämä kappale ja erityisesti tämä video sai minut nauramaan. Tuli omat penkkarit mieleen. Tämä biisi soi nimittäin jossain vaiheessa penkkareita. Tämä kappale vei minut myös Englantiin; oltiin jossain takapajulassa yökerhossa. M kävi tilaamassa kyseisen kappaleen DJ:ltä. Meistä pidettiin uskomattoman hyvää huolta. Talo tarjosi pullon kuplivaa. Taksikuski kävi pokelle kertomassa, että hän toi suomalaisia vieraita taloon. Tuli vähän "tältä tuntuu olla julkkis" fiilis.

Tänään alkaa kikatusmaratoni. Ystävä saapuu paikalle ja kikatus voi alkaa. Mulla on jo jouluaatto.  

Edit; Näin perjantaina ei pitäis syödä ruokaa ollenkaan. Minä meinaan tippua tähän näppiksen päälle. Silmä lupsaa. Teippivinkkiä tarvittais taas. Uuuh. Ihan pakko oli hakea tuota jauhokahvia vaikka en siitä edes välitä, mutta oma termos on jo tyhjä ja silmä ei pysy auki ilman kofeinia. Toivottavasti pysyn matkassa tänään kun ystävä saapuu. Tänään pitää ottaa rauhallisesti. Jos vaikka järjestäisi olkkaripiknikin :D.

Edit2; Unohdin kertoa unesta. Katselin kuinka orkesterimontussa punatakkinen herra kasasi poikkihuilua. Tuumasin mielessäni, että teet vähän hassussa järjestyksessä homman ja ei ihan nappiin mennyt homma. Tämä punatakkinen herra kun sai homman valmiiksi hän tökkäsi huilun käteeni ja sanoi, että minä soitan kohta alkavan soolon. Kauhuissani katsoin, että enhän minä ole harjoitellut. Kuitenkin menin ja soitin. Hyvin se meni; taisin itse vähän liikuttua kuinka hyvin se meni. Hassuja unia.