... ja saturnuksen renkaat sormeeni mun. Näin melkein lauloi Ressu Redford joskus. Kuulin aina kuusipuuta, kun hän lauloi kuusi kuuta.

Mutta asiaan. Marika haastoi minut meemiin, outous-meemiin. Minun pitää paljastaa kuusi outoa juttua itsestäni. Marikan lista olisi voinut olla omani, mutta uskon, että Marika etsi muita outouksia, joten yritetään tehdä oma outouslista.

1. Yhdistän muistoja, paikkoja ja ihmisiä musiikilla. Esim. kun radio soittaa jotain tuttua kappaletta tulvahtaa mieleeni muistoja paikoista tai ihmisistä.

2. Inhoan korkokenkiä=naiskenkiä (Marika tiedän, että tämä oli sinullakin). Yleensä minun jalat huutavat hoosiannaa juhlien jälkeen kun koko päivän on keikkaroinut naiskengissä. Naiskengät vain pakon edessä jalkaan.

3. Tuntemattomat ihmiset saattavat kertoa koko elämänsä tarinan minulle. Ilmeisesti minua on helppo lähestyä, joten olen kuullut jos jonkinlaista elämän tarinaa. Muistan kun tämä tapahtui ensimmäisen kerran ja olin hieman ihmeissäni. Kuntosalilla tämä tapahtui viimeksi. Juttelijatäti puhui pitkät pätkät omasta elämästä.

4. Välillä minun pitää tehdä höpsöyksiä. Yleensä tämä tapahtuu lapsuudenystävän kanssa (taidan olla yllytyshullu).

5. Pieni sotku ja sekamelska ei juurikaan häiritse minua. Tai sitten kun alkaa häiritsemään niin sitten kyllä siivoan.

6. Yritän jokaisesta asiasta löytää jotain positiivista tai hyvää.

Siinä näitä minun outouksia oli. Meemiä saa jatkaa kuka haluaa.
***
Eilen olin kuin hunajapurkki sirkuksessa. Eilen kaikki minun asiat kiinnostivat ja olisivat halunneet tietää enemmänkin, mutta olin salaperäinen.

Ruokahalu on edelleenkin kadoksissa. Pakotan itseni syömään. Eilen pääsin työpäivän läpi, pari kertaa tuli  huono olo.

Mutta nyt pitää rientää.

Edit;

Unohdin tuosta kummallisuuksista sen, että surulliset elokuvat, dokumentit yms saavat minut itkemään. Saatan itkeä kuin Niagara katsoessa surullista elokuvaa. Eläytymiskyky on 110%.