Tänään sain noottia. Yhteen työjuttuun ei olla tyytyväisiä. Minä vedin herneen nenään ja se meni nyt syvälle. Koko päivän kaivoin faktoja esiin. Nimittäin minulla on mustaa valkoisella, että olen pitänyt asiaa esillä ja jos minulle ei toimiteta papereita niin enhän minä niiksi voi muuttua. Olen myös sanallisesti pitänyt tätä asiaa yllä ja muistutellut, että jos niitä papereita. Olen ollut kuin rikkinäinen levy; junnannut paikalla niin, että itsekin olen kyllästynyt ja sen vuoksi olenkin kirjoittanut päivämäärän kera viestiä, että sitä materiaalia kiitos. Enpä uskonut, että siitä joskus tulisi näin arvokasta. Aion läväyttää sen pöytään ja sanoa, että asiasta olen muistuttanut kirjallisesti ja välillä sanallisesti (Näkymätön Aliisa puhuu joten ei kuunnella). Isän mielestä minun pitäisi marssia heti juttusille, mutta haluan ensin rauhoittua. Isä sanoi, että ota paperit mukaan, jotta näkevät.

Nyt suuttuttaa ihan kympillä.

Nimimerkki; Tunnelma pilalla ja paha mieli