Eilinen ilta oli hurlumheitä ja iltainen teeveen katselu ei tainnut saada mieltäni rauhalliseksi. Olin väsynyt koska olin herännyt klo 5. Kymmeneltä päätin, että menen nukkumaan. Puolen yön jälkeen heräsin, oli kuuma. Kokeilin Marikan niksiä ja avasin ikkunan hetkeksi ja pyörittelin käsiä, jotta hartiat saisivat liikuntaa. Kävin myös juomassa.

Huoli-mummo ei antanut rauhaa. Töissä on innostuttu eräästä asiasta aivan mahdottomasti. Niin mahdottomasti, että ei olla otettu selvää onko asian toteutus mahdollista. Tämä on aivan normaalia meillä. Yöllä pohdin, että asia ei ole ehkä niin luumu kuin luullaan. Hommat yleensä dumpataan minulle, niinkuin tässäkin tapauksessa. Palkkaa ei kuitenkaan voi nostaa vaan pitää puurtaa samalla rahalla... Suututtaa, mutta se siitä.

Sain huoli-mummon rauhoiteltua reilun tunnin taltuttamisella. Aamulla olisi väsyttänyt... Onneksi olemme perjantaissa.

Aion selvittää asiaa täällä. Tiedon jälkeen kerron innostujille asian tolan ja saavat tehdä sitten ratkaisunsa. Illalla kun päivä on täysi, aion jättää jokaisen murheen tänne. Illalla saapuu lapsuuden ystävä kylään ja on vieraanani koko viikonlopun. Huomenna on Egotripin keikka! Jei! Hip Hei!

Perjantaita rakkaat lukijat. Vaikka on harmaat ja sumuista niin taistellaan tämä päivä iltaan. Viikonloppu on nurkan takana!

Lisäys: Eipä selviä asia tänään. Maanantaina saadaan selvyyttä kun expertti on paikalla. Jätän tämän asian murehtimisen nyt tähän. En anna tämän pilata viikonloppua :D

Lisäys2: Pääsinpä kertomaan mikä on ongelmana ja mikä piti hereillä. Oli kuulemma ihan hyvä huomio. Ratkaisu löytyy jos meidän expertti ei sitä osaa ratkaista, joten huoli-mummo saa näiltä osin olla rauhassa. Nyt säikähtivät, että minä olen burn-outin partaalla, kun yöllä mietin tällaisia työasioita. :D Minä sain kiitosta ja glooriaa... sitä liksaa vois vielä vähän nostaa :D