Hei pitkästä aikaa,

 

1248557838_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Palaveri työkaverin kanssa meni hyvin ja aivan kuten arvelinkin niin eihän hän voinut herrasmiehenä minun antaa maksaa. Asiasta kyllä puhuttiin pitkään ja yritin paasata tasa-arvosta, mutta hän sanoi, että ei voinut millään antaa minun maksaa.

Sain kesälomaakin töistä. Itse oli varautunut vain kahden viikon lomailuun, mutta kun juttelin pomon ja palkanlaskijan laskelmat tulivat paljastui, että lomaviikkoja oli kertynyt kolme. Hienoa. Aloitin loman juhannukselta. Tosin yksi työasia vaati minun töissäoloa heti juhannuksen jälkeen joten yksi lomapäivä on vielä tallessa.

Oli ihanaa viettää lomaa vaikka hieman oli huoli, jotta miten pärjäävät. Oli siis ihana palata kun moni sanoi "Olen kaivannut sinua takaisin!" Miten se onkaan tärkeää olla kaivattu ja tärkeä osa työyhteisöä, jopa niin, että on kaivattu. Sanoinkin, että oli ihanaa kuulla, että minua on kaivattu.

Pari viikkoa meni mökillä; mökkihommissa. Ja viimeiselle viikolle järjestin itselleni reissun. Käväisin Virossa. Se oli opettavainen matka. Opin, että vaikka en pidä yksinmatkaamisesta, pärjään ja matkalla tapasin upeita ihmisiä. Paluumatkalla puhuin pari tuntia kreikkalaisten kanssa ja matka meni nopeaan.

Ihastuin Tallinnan vanhaan kaupunkiin ja sain monen ihmisen hymyilemään, kun odottelin kiltisti, että yksityiskohdat tulevat kuvattavaksi niin, että kukaan ei satu juuri keskelle kuvaani.

 

1248557857_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä muutama maistiainen Tallinnan reissulta.