Vaihdoin tänään radioasemaa töissä... ja nyt olen ollut iltapäivän muistoissani. Minulla on hassu tapa yhdistellä paikkoja, ihmisiä, tunnelmia, muistoja jne musiikkiin ja kun kyseinen laulu soi, muistot tulvahtavat mieleen.

Madonnan Frozen toi surullisia muistoja mieleen. Enää ei tee kipeää, mutta muistan kuinka tuota kappaletta tuli soitettua.

Paul Youngin Everytime you go away. Oi... Vaikka kappale on surullinen tuo se yhden iloisen kesäpäivän mieleen. Mini-Suomi, kolme tyttöä ja paljon englantia. Pizzat sylissä, hihittämistä ja autolla ajamista. Laulettiin tyttöjen kanssa tuota kappaletta. Tuota kappaletta en ollutkaan kuulut pitkään aikaa.

Välillä piti pyyhkiä silmäkulmia. Teleksin Siivet on yksi sellainen:

Mä taisin jäädä kiinni tähdenlentoon
menin sen mukana
jo pitkän aikaa kaivannut oon enemmän sinua
kuin ketään muuta
mietin mihin kaikki oikein jäivät matkan varrella
oon ajatellut nämä yöt ja päivät enemmän sinua
kuin ketään muuta, kuin ketään muuta

Jokainen laittaa kiinni siivet selkäänsä
sen kaiken mitä niistä on jäljellä
niin sydän vähitellen arpeutuu
jokainen laittaa kiinni siivet selkäänsä
se ainoo joka on mun mielessä
se olet sinä, ei kukaan muu

Miten voikaan kaikenlaiseen roskaan elämä kuulua
tarvitsen vierelleni nyt jos koskaan enemmän sinua
kuin ketään muuta, kuin ketään muuta

Jokainen laittaa kiinni siivet selkäänsä
sen kaiken mitä niistä on jäljellä
niin sydän vähitellen arpeutuu
jokainen laittaa kiinni siivet selkäänsä
se ainoo joka on mun mielessä
se olet sinä, et kukaan muu

Enhän mä kohta voi kuunnella tätä radioasemaa, kun iltapäivän kappaleet tuovat kyyneleet silmiin.           You are so beautiful ~ Joe Cocker