Oli eilen niin hieno tuotekehittely Marikan kanssa, että se oli pakko nostaa ihan otsikoksi saakka. Teippiturbaania käytettään huonon tukan päivänä. Tämä tuotekehittely lähti liikkeelle nappikuulokkeista, jotka on jostain sieltä. Kohtalotovereita löytyy. Mutta ei hätiä mitiä; Sukulaissielu käy ostamassa uudet kuulokkeet... tosin MP3kin reistaa, joten taidan viedä sen takuuvaihtoon.

Huonon tukan päivä ei ole tänään. Väsyttää kyllä ihan simona. Sen siitä saa kun pelailee iltamyöhään. Tiki Boom on vaan niin hauska (äänitehosteet mukaan lukien) strategiapeli, että sitä paukuttelee menemään. Jossain vaiheessa huomasin, että ei helkatti kello on jo yli 23 ja mun pitäis olla kauneusunilla. Siis oma moka, jos väsyttää. No viikonloppu on taas nurkan takana. Pieni huolimuorikin kaivoi mieltä ystävän puolesta, mutta asiat taitavat järjestyä myös siellä.

Perjantain kunniaksi laitoin vähän parempaa päälle; ihan omaksi iloksi ja piristykseksi. Töissä luullaan, että minä meen johonkin töiden jälkeen. Sanoin kyllä että ihan perjantai kunniaksi, mutta luulenpa että eivät uskoneet. Aamulla kieltämättä alkoi hymyilyttään, kun olin lähdössä. Olen femme fatale tänään, siis varokaa. Unen puute ja höpsöysvaihde päällä, kestäkää siis.

Edit: 12:08

Taivaasta sataa mannaa. Porukat ei hoida hommia ja minä saan kiitosta asiakkailta, kun minä otan asiat selvitettäväksi. Taas on väännetty rautalankaa parille tyypille, kun kiroilevat vain ja ohjelma on heidän mielestään ihan sieltä jostain. Minä väännän rautalankaa hahmolle ja selitän; kuulemma mun kuuluukin tietää. Sanon, että kuule kun en käytä koko osioo omissa hommissa niin ei tarvi tietää, mutta muistan kyllä jotain kun asiasta on puhuttu.

Pitäisköhän käydä pitkäripasen kautta hakemassa pullo Beaujolaista, kun kerta eilen tuli kauppoihin... punkku ei ole mun suosikkeja, mutta jos vääntäsi pihvin ja jotain hyvää ja viiniä ja pitäis vaikka olkkaripicniciä.