Brr... johan on kelit. Pyöräilin keskustaan vähän meikkiostoksille ja ulkona kävi kylmä, kolea tuuli ja katselin kuinka musta pilvet saartoivat minua. Koska olin päättänyt mennä ostoksille ja enhän ole sokerista, jatkoin matkaa.

Kaupasta poistuessa huomasin että ihmiset kulkivat sontsien kanssa päätin, että kyllä minä uskallaudun pyöräilemään kotiin koska matka ei ole kovinkaan pitkä. Pääsin pyöräilemään muutman metrin kun rakeita alkoi tulla... tai ehkä räntä on oikea termi. Hain suojaan markiisin alle ja odotin, että pahin menee ohitse.

Poikkesin kotimatkalla kukkakojulle ja silloinhan tuli rytinällä tavaraa taivaasta. Olin suojassa teltan sisällä. Ostin ruusuja. Aion 2 niistä antaa työkavereille, koska he päästivät minut torstai-iltana kotiin. Päätin, että näin kiitän heitä. Eivätpä voi sanoa, että olen kiittämätön.

Ilmat vaihtelevat nytkin aika rajusti... välillä paistaa aurinko ja välillä taivaanrannan värjää mustat pilvet ja rakeet taitavat parasta aikaa hakata ikkunalautaa... Kiihkeä ja lyhyt kesäkö?