vai liian vähän unta... veikkaan liian vähän unta. Nimittäin aamulla kävelin pyörävaraston ohi ja roskakatokseen ja kun katoksen oveen laitoin avainta pälkähti päähäni, että ei se pyörä täällä ole eikä mulla ole roskia mukana :D Tuli hieman hämillinen olo kun hipsin takaisin pyöräkellariin hakemaan pyörää.

Olen kyllä pyöräillyt ilman huivia ja hattua, mutta veikkaan, että olen nyt ehkä hieman väsynyt ja aivot teettivät tänä aamuna väsystä hassuja. Eilen kun Digiboksi alkoi hötsköttään niin enhän minä malttanut mennä nukkumaan... Siinä minä istuin katsomassa telkkua. Conan oli eilen aika hyvä ja vieraana oli Tom Hanks, joten ilta vain venyi.

Lupasin Lostikselle, että luen ohjepumaskan ja opettelen miten kovalevylle ohjelmat tallentuvat jne.

Joutsen ja uikku ei ollut tänä aamuna vakkaripaikalla joten en voi tarjota teille kuvaa ihanista linnuista, mutta jospa joku toinen aamu.

Kiitos eilisestä tsempistä ja kannustuksesta digiboksin asennuksen kanssa. Ihania ihmisiä blogistania täynnä! Auttavat naista mäessä. Tulin niin iloiseksi avusta ja tuesta. Pienestä ihmisen mieli tulee hyväksi

Keskiviikon kekkerit käyntiin. Mukavaa keskiviikkoa.

Päivitys; tein pientä editointia... mä olen taas kirjoittanut tällä mun tajunnanvirta tekniikalla tämän postauksen ja puolet asioista oli jäänyt vielä aivoihin :D ja sormet näpyttelevät ihan outoja kirjaimia näppiksellä... Saisinkohan mä lähteä kotiin vielä nukkuun? Tai leikkiin mun lelulla?

Lisäys: 13:06 Tulipa tuossa mieleen, että en muistanut kertoa, että eilen alkoi naurattaan, kun yksi mies pyöräili ja tarakalla oli tötsä (sellanen pikku teltan näköinen juttu) ja siinä luki; lisää pyöräteitä. Välillä tämä mies kokeili, että viritys pysyy paikallaan :D