John antoi minulle tämän:

1833922.jpg

Ensin: Kiitos John!
Lämmitti kovasti sinun tunnustus. Kiitos oot hipinen!

Ja tämän tunnustuksen mottona oli se, että jaetaan eteenpäin ja kriteerit olivat seuraavat

1. Tunnustuksen voi antaa viidelle henkilölle.
2. …joista neljä seuraa blogiasi.
3. Yhden täytyy olla uusi blogissasi ja asua eri puolella maailmaa.
4. Linkitä siihen blogiin, josta sait tämän tunnustuksen.

Yritin tässä kuumeisesti miettiä, että kellä olin nähnyt jo kortin. Muistaakseni Hallatar sellaisen jo sai joten yritän tässä nyt kuumeisesti miettiä, että kenelle vaikka kaikki te ansaitsisitte tämän.

1. Marika: sinä uskomaton tsemppaaja ja kuuntelija. Upea kirjoittaja. Sinun teksteissä on mukava Kajomainen poljento. Pidän kovasti tyylistäsi kirjoittaa. Teippiniksien kehittäjä. Sul on mun luonto, sit en varasta.

2. Tinka: Olet auttanut monessa mäessä minua. Monet kirjoituksesi ovat tuoneet sen tunteen, että olemme sukulaissieluja.

3. Kehräsaaren Vintti. Toinen sieluni sukulainen. Aamujeni tuttu kirjoittaja. Aina ajatus kirjoitusten takana.

4. Keltaisen huoneen Minttu: Sinäkin olet kannustanut ja tukenut kun itse olen kompuroinnut. Kiitos.

5. Uusin tuttavuus on Nana; Kastanjetti; Inari ja Andalusia kohtaavat upealla tavalla hänen sivuissaan.

Te muutkin jotka sivuillani käytte. Tärkeitä olette tekin ja välillä tuntui pahata, että valintaa pitää tehdä.
Lämmin halirutistus teille jokaiselle. Olette tärkeitä ja se on se mikä merkitsee.