Olen tehnyt tämän meemin aiemminkin. Meemi on kymmenen sanaa annetusta kirjaimesta. Nana antoi minulle kirjaimen S. Katsotaas kuinka akan käy. Tässä olisi minun kymmenen sanaa

1) Syli: Olen halipulainen. Näin iltojen pimetessä nopeaan ja sateen ropistessa ikkunaan kaipaan syliä. Lämpimiä käsivarsia ympärilläni. Paikkaa johon voisi unohtua. Itse olen kova halailemaan. En ole siis kovin tyypillinen suomalainen joka pitää välimatkaa ja on tarkka reviiristään.

2) Sävelet: Musiikki on ollut rakas harrastus lapsesta saakka. Olen soittanut viulua, poikkihuilua ja pianoa. Sävelillä on minulle vielä erityismerkitys. Monesti musiikki vie minut tunteeseen, paikkaa tai muistuttaa minua jostakin ihmisestä.

3) Smile: Sävelistä tuli mieleen tämä ja hymyn voima.


4) Sade: Rakastan vesisadetta. Se tuoksu mikä sateen jälkeen vallitsee luonnossa. Monesti tuijottelen sateen maalauksia ikkunassa. Kesäsade... se on parhautta. Juosta paljain jaloin lätäköissä ja antaa sateen kastella.

5) Suklaa: Hmmm. Ihanaa kun Fazerin Joulusuklaa on tullut taas kauppoihin. Ihan parhautta. Kuorikin on muuttunut viime joulusta. Tätä lähtee maailmalle tänä jouluna.

6) Suku: Minun peruskallio. Tuulet ja tuiskut saattavat tuivertaa ja nujertaa maailmalla, mutta peruskallio on ja pysyy. Heihin voin luottaa.

7) Seikkailut: Matkustus avarataa. Rakastan reissaamista; uusia ihmisiä ja paikkoja. Mukava on palata kotiinkin, mutta seikkailut piristävät.

8) Sydän: Ohjenuorana on kun teet avoimin sydämin ja avoimin mielin asiat niin ei ne voi kovin väärin mennä.

9) Sanat: Olen melkoin papattaja, omituinen höpöttäjä. Sanonkin aina, että minä se onnistun puhumaan korvat irti ihmisiltä.

10) Sunnuntai: nukkuminen niin pitkään kun nukuttaa, aamupala lehden kera, Jamien keittiöissä neloselta ja vaikka koko päivä pyjamassa. Parhautta.

Kommentoi niin annan sinulle kirjaimen ja saat kirjoittaa omat kymmenen sanaa kirjaimista.