Juuri tuli Kolmannen Naisen "Pyörteeseen" biisi. Olipa mukava kuulla tuota "vanhaa" hittiä.

"Ohuemmat voimat ohjailevat mua
niukasti on mitään mihin kourin tarrautua
enkä tiedä kumpi liikkuu maailma vai mä
" Hanhiniemi on osannut sanailla kauniisti. Voi kun minäkin osaisin sanoa näin kauniisti... Harjoittelua; täytyy harjoitella.

Harmaa torstai valkeni. Se ei kuitenkaan haitannut. Nimittäin eilen Pepe (autoni) palautui minulle. Pepe on isällä ja äidillä talvihoidossa :D ja nyt sitten alkoi virallisesti kevätkausi kun Pepe tuli takaisin minulle. Nyt on liikkumisen vapaus. Voin huruttaa mutkasta tietä näkymättömiin autoradio täysillä :D

Isä saapui eilen kylään, joten eilen en avannut tietokonetta lainkaan. Kuulumisia vaihdettin (vaikka eihän tässä montaa päivää mennyt viime näkemisestä) ja pääsin olemaan kanaemo eli hyysäämään :D Isä on aikainen lintu joten tänään on herätty klo 5. Olinkin jo töissä klo 7 jälkeen vaikka työpäivä alkaa vasta klo 8. Olisikohan minun pitänyt laittaa tuohon itsetunto juttuun, että olen aina ajoissa :D siinä olen hyvä. Mieluimmin aikaisemmin kuin myöhemmin; isältä perittyä tämä.

Mitähän eilen Kauniissa ja rohkeissa tapahtui? Otsikko oli herkullinen... Siitä päättelin, että taisi olla aika kuuma tunnelma :D

Päivänjatkoja... ja muistakaa hymyillä.