Vintti haastoi minut Itsetuntohaasteeseen. Minun pitää kertoa viisi (5) asiaa joissa olen hyvä. Tämä tuntuu haastavalta, mutta yritetään. Näitä varmaan pitäisi kysyä joltain muulta... Tuntuu niin kovasti itsekehulta :D

Olen hyvä kummitäti: Kummipoikani on kohta 10 vuotta ja minun tehtävänäni on ollut olla hänen aikuiskaveri. Ehkä se onkin niin, että minulla on maailman paras kummipoika :D Kesäisin olemme tehneet reissuja, joilloin hän on keskipisteenä (hänellä on 2 isompaa sisarusta). Aivan ihmeellinen on hän. Saa nauramaan, saa liikuttumaan kyyneliin. Viime kesänä kummipoikani pohti, että hän ostaa isomman auton sitten isona. Kun kysyin miksi oli vastaus "Minä pidän huolta sinusta ja äidistä ja minun pitää viedä teitä sillä autolla kauppaan." Vieläkin liikutun tuosta kommentista. Olen myös sellainen kanaemo; olen aina ollut. Äiti kertoi, että jo pienenä hiekkalaatikolla olin pitänyt huolta pienemmistä.

Olen hyvä laulamaan: Musiikki on aina ollut tärkeä osa elämääni ja koska olen todella huono piirtämään laulaminen ja soittaminen on ollut minun tapa ilmaista itseäni. Monta kertaa olen miettinyt, että voisin liittyä kuoroon. Laulaminen on kivaa :). Lapsikuorossa on oltu :D

Olen hyvä kuuntelemaan: Monesti melko tuntemattomat ihmiset avatuvat ja kertovat elämänsä tarinan minulle.

Olen hyvä puhumaan: kun innostun alkaa tekstiä pulppuamaan.

ja viimeiseksi voisin laittaan Olen hyvä kanaemo: huolehdin, touhuan, hoidan ja hyysään :)

Haasteen saa ottaa vastaan kuka haluaa.