Nyt suututtaa ihan kympillä! Autan toisia ja mitä saan palkaksi; Kiroilua ja kettuilua.

Kädet tärisee... suuttuttaa ja itkettää.

Edit myöhemmin; Homma lähti siitä, että laitoin sähköpostikyselyn, että olisiko pelle saanut tietoa maailmalta. Iltapäivällä tuli tieto, että ei kuulu hänelle ja joku (jolla viitattiin trapetsiprinsessaan) ei ole hoitanut tehtäviään ja silloin pelleä ei saa vaivavata kyseisellä asialla. Viimeinen kommentti oli "Jätetään asia hoitamatta. Niin ne muutkin tekee." Minä luen viestiä uudelleen ja uudelleen. Kädet tärisee, kuumat kyyneleet kaihertaa silmien takana ja luen uudelleen. Sen jälkeen oli pakko mennä vessaan rauhoittumaan. Vastasin, että asia on hoidettu ja joku = trapetsiprinsessa on hoitanut sen, mutta en ole saanut tietoa miten asia etenee ja koska pelle itse on alunperin hoitanut asian ajattelin, että hän on saanut tiedon.

Trapetsiprinsessa meinaakin kysyä seuraavan kerran kun pelle on paikalla, että miksi hän vittuili minulle? En voi tietää hänen asioitaan ja koska kysyin nätisti ja kauniisti häneltä asiaa kuuluisi hänen vastata minulle kauniisti. Juuri tänään olen auttanut kyseistä pelleä kun hän itse oli kiertueella ja asiat hoitui ja nopeaan. Miksi siis vittuilu minulle? Olen auttanut aikaisemmin, mutta nyt se loppui. Aioin sanoa, että kun tuli niin hieno kiitos viime kerralla, että on parempi, että pelle itse hoitaa asian.

Lähden kohta salille purkamaan tämän pahan olon rautaan. KahJo; Kiitos nauruterapiasta. Nauroin niin, että vedet tuli silmistä.