Huomenta,

Voi kun meinaa mennä tässä viikkovillissä ihan sekaisin. Tänään taas aamusta tuntui, että on tiistai mutta onkin perjantai. Mikäs sen parempaa viikon viimeinen työpäivä sirkuksessa. Minä voisin ottaa näitä tällaisia työviikkoja; kaksi päivää töitä, yksi vapaa, kaksi töitä.

Eilen rautalanka-pelle oli ihan paniikissa. Teppasi tuossa oikealle ja vasemmalle, eteen ja taakse. Hänen pellepaperinsa oli tullut väärä teksti tai tekstin asettelu oli väärä. Rautalanka-pelle melkein hyperventiloi, kun tuli tähän apua pyytämään. Hän ei muistanut miten asian saa korjatuksi. Sanoin mitä nappia painaa ja mitä tehdä, mutta rautalanka-pelle meni enemmän paniikkiin. Sanoin, että annas minä teen. Napin painallus, maalaus, dellaus, oikeat teksti oikeaan kohtaan ja tallennus; minuutin homma ja pelle vain hyperventiloi. Hän alkoi kyseleen "Mitä nappia sinä painoit. Sun pitää kertoa mitä nappia painoit!" Sanoin minä olin painanut, mutta teppaus jatkui. Hetken katseltuani sanoin, että kaikki on nyt kunnossa ja paperi on niin kuin pitää. Mene nyt vaan printtaamaan. Olin liian nopea hänelle. 2 Fast 4 U.

Uusi pelle ei kyllä korjaa nyt aplodeja. Sirkusväki kummastelee hänen toimintaa. Eiliset kommentit herättivät suurta kummastusta. Uusi pelle loistaa poissaololla.

Olipa taas kurja keli tänään. Kun lähdin kohti sirkustelttaa ilma oli ihan ok. Matkalla alkoi satamaan vettä. Olin kuin uitettu koira kun pääsin töihin.

Ensi viikolla sirkuksessa taitaa olla sairastumiskielto. Täällä on aina välillä tällaisia outoja juttuja. Et saa olla kipeänä. Ole milloin muulloin tahansa, mutta ei ens viikolla.

Perjantaita.