Tinkan Isin tyttö kirjoitus sai omat ajatukset lapsuuteen. Tuli mieleen se, kun isä ei voinut lähteä töihin ilman, että lupasi minulle, että minä olen hänen takataskussa koko työpäivän. Jos sitä ei luvannut, niin olin itkenyt sydäntäsärkevästi. (Jostain luin, että yhdellä perheellä oli kaunis tapa; Lapset kun vietiin päiväkotiin niin äiti tai isä antoi suukon kämmenelle ja lapsi laittoi suukon taskuun. Se oli siellä tallessa, jos tuli ikävä. Samoin teki lapsi vanhemmalle.) Kotona ollessa minä jotenkin tiesin, että kello tulee 16 ja menin keittiön pöydälle istumaan ja odottamaan isää töistä :D. Äidillä oli salusiini ja sen siirsin ja kurkin ikkunasta mistä minun tärkeä isi tulee :D

Aamulla minullekin piti tehdä eväät :D eli menin perhepäivähoitoon eväiden kanssa eli omat pikku leivät ja termarissa oli kaakaota :D ne sitten syötiin melkein heti hoitoon päästyä.

Lapsuudessa lauantaisin tuli Lauantai tanssit telkkarista. Olkkarin matto piti aina laittaa syrjään, samoin kuin pöytä ja isin piti tanssittaa minua.

Muppet Show tuli lauantaisin telkkarista. Muistan että se piti katsoa isin kainalosta. Isä luki tekstityksen minulle ja minä istuin vieressä kuuntelemassa ja naureskelemassa Kermitille, hassulle kokille, Miss Piggylle jne. Toinen ohjelma jota katsottiin oli Onnen päivät.

Tällaisia muistoja nosti tuo kirjoitus mieleeni :D