Siis minäkö oon yksin töissä sirkuksessa. V#%%u.
Kummaa paperisilppua ilmestyi pöydälle kun olin auttamassa toisia. %%#££"@ Muutaman kirjaimen ja pari numeroa olisi voinut aivan hyvin toinen tehdä, mutta ei piti tuoda se silppu mulle. Ihme rutkutusta puhelimesta. EVVK! Nyt on niin lähellä, että en lyö hanskoja tiskiin ja karju Pidä sirkukses. Jos olisin rohkea niin olisin tehnyt sen jo... Se on hyvin hyvin lähellä. Pari pelleä piti mun puolia, kun minä jäin katsomaan suu auki, että ei voi olla totta.

Nyt suututtaa kympillä. Kohta varmaan poksahtaa verisuoni päässä. Mä olen niin kiukkunen, että kyyneleet kaihertaa silmien takana. Vatsassa on iso solmu pahasta olosta.

Ei siis yhtään hyvä päivä.

Edit; Isän kanssa on tehty sotasuunnitelma ens vuodelle. Vuoden vaihteen jälkeen tiputetaan pikku pommi ja katsotaan mitä Sirkuksessa tapahtuu. Ihana hipi-iskä tsemppas trapetsiprinsessaa taas kerran.