Olipa kiva puhelu tuossa aamulla. Asiakas kiroaa ensimmäisenä puhelimeen. Hän on niin tuohtunut, että asiaa ei meinannut millään saada selville. Yritin tehdä tarkentavia kysymyksiä, että saan puhelun eteenpäin. Kuuntelen manausta ja lopulta saan selville asian ja saan puhelun eteenpäin. Kävin kyselemässä, että mikä oli vikana jolle puhelun yhdistin. Selvisi, että asiakkaalla oli kaikki nyt jumissa ja soittaja oli erittäin turhautunut, koska ei saanut palvelua, josta oli aiemmin ostanut. Eli hänen kiukkunsa kuului puhelimessa.

Missä on ihmisten puhelinetiketti? Syy ei ollut meidän vaan hänellä sattui olemaan huono päivä ja se kyllä kuului. Ehkä minä kysyin hänen mielestä tyhmiä, mutta pakko oli tehdä tarkentavia kysymyksiä, koska hänkään ei oikein tiennyt, että mistä oli kysymys.