Hallattarella oli ihana meemi ja kävin kyselemässä omat vastaukset joten nyt on minun vuoro jatkaa ja vastata Hallattarelle.

Homman nimi on tämä:

Kirjaa nimesi kommentointiin niin kerron sinusta

1. Vastaa nimelläsi ja minä kerron sinusta jotain.
2. Kerron sinulle, mikä bändi/elokuva muistuttaa minua sinusta.
3. Keksin jotain yhteistä/samaa intressiä mitä meillä on.
4. Kerron mistä saattaisin kadehtia sinua.
5. Kerron ensimmäisen muistoni sinusta.
6. Kerron sinulle eläimen, josta tulet mieleeni.
7. Kysyn sinulta jotain, mitä olen halunnut kysyä.
8. Jos teen tämän sinusta, laitathan tämän blogiisi.

Hallatar tässä on sinun vastaukset:
2. Tämä laulu on sinun tunnarisi:

No Mercy Where do you go (yhtä iloinen ja pirteä kappale kuin sinä)
Ja sinun elokuvasi on: Jimmy Stuartin "Wonderful life". En tiedä mistä tämä tuli mieleeni... Sinä olet sellainen joka saat kellot soimaan ja saat enkeleille siivet.
3. Perhe on meille kummallekin tärkeä. Samoin ystävät.
4. Minä kadehdin sinun upeita kuviasi, mutta hyvässä mielessä. Haluaisin osata itse ottaa yhtä hienoja. Suuresti myös ihailen sinun tapaasi nähdä jokaisessa asiassa jotain kaunista ja sinun uskomaton sydämesi on tehnyt suuren vaikutuksen.
5. Tulin ensimmäisen kerran sinun parvekkeellesi. Tinka kertoi ihanasta parvekkeesta jonka hän oli löytänyt ja minunhan oli riennettävä katsomaan. Olenkin monta kertaa istunut parvekkeellasi nauttimassa kauniista kukista ja mehusta.
6. Eläin jota muistutat; Karhu. Pidät omistasi huolta.
7. Mistä kaivat elämän ilosi?