Huomenta,
Eilen vedin sukeltelun syvissä vesissä. Tarkoituksella kuuntelin synkkää musiikkia ja annoin palaa; märisin oikein kunnolla; "Kaiken todellisen kadotin...Älä herätä koskaan. Anna mun vajota pohjaan. Mariaanien hautaan." Sitten tuli aika nousta pintaan, uida rantaan, niistää nenä, nostaa housut ja paukutella henkseleitä vaikka hieman teennäisesti. Vaihdoin soffalle peiton mutkaan. Katselin Pyhimystä ja mmmm ihanaa Val Kilmeriä (hymiö). Valille ei sitten sovi pitkä tukka (SS mielipide). Sitten kun Val ilmestyi lyhyissä hiuksissa (hamina hamina hamina). Sen jäppisen kun sais pulloon (vink vink) tai eihän noin komeaa jäppistä pullossa pidettäis. Vois tulla vaikka mulle kotiorjaksi (hymiö). Mulla olis ruoka valmiina kun tulisin töistä. Koti putsplankissa ja illalla sais jalkahieronnan tai hartiat hierottaisiin taitavin sormin. Siis tämä kaikki mulle (hymiö). Illalla sais kömpiä Valin kainaloon katsomaan telkkua (hyniö, hyniö).

Val siis paranti iltaa huomattavasti (hymiö). Illalla kun kömmin sänkyyn uni tuli ja vei loput pahasta mielestä. Nuijanukutuksella ilman unia mentiin. Unta riitti seitsemään... No aamu on parasta aikaa. Lehti luettu kahvikupin kera.

Kohta voisi miettiä pitkää lenkkiä. Metsästä hakea energiaa. Katsoiskohan joku kummissan jos mä kävisin halailemassa puita.

Nyt mennään tällä: "Ja vielä koittaa se kaunis päivä, kun tieltä murheet väistyvät. Et ole surullinen aina vaikka nyt tuntuu silltä. Vielä koittaa uusi aika. Vielä sinut huomataan. Tulee päivä jolloin joku muu kuin minä viereesi istahtaa, ennen kuin huomaatkaan. Toivoasi et saa menettää. Vaikka mitään muuta jäljelle ei jää. Sinulla on minut. Sillä jokaisella jossakin on yhtälailla lohduton." Tähän uskoen.

Lainaukset Egotripiltä