Huomenta,

Tänään oli arvontaa; lähdenkö pyörällä vai otanko Pepen kadun kulmasta. Ilmat ja kukat ratkaisi, että Pepe sai toimia tänään kyyditsijänä :D Olipa vilpoista aamulla. Ohkaiset kesähousut tuntuivat ohkaisilta ja villatakki takin alla ei ollut yhtään liikaa :D Pepeenkin oli pakko laittaa lämpöä.

Sain pomon hymyilemään kukallani. Se on hyvä se. Ajattelin, että eivät ajattele, että olen kiittämätön kakara. Ainakin muistavat, että olin kiitollinen perjantain vapaasta, vaikka kyllähän minä jo torstaina kiittelin, samoin eilen aamulla.

Kirsikkapuun näin eilen kukassa... enpä huomannut tarkistaa hakkasiko eilinen raekuuro kukat irti; toivottavasti ei. Kirsikkapuu on niin kaunis.

Mitäpä muuta... Ai niin se tallentava digiboksi on aivan huippu juttu :D Eilinen "Murhasta tuli totta" oli kovalevyllä illalla odottamassa, että minä pääsen ratkomaan murhamysteeriä Jessican kanssa :D Eilinen elokuva ööö... se missä oli Hugh Grant ja Sandra Bullock on kovalevyllä vaikka olen sen joskus videolta katsonut... Muistin lätkäistä nauhoituksen käyntiin kun alusta oli mennyt jonkin matkaa (15 min). Tänään pääsen ratkomaan murhan :D kun tämän päiväinen jatko menee kovalevylle. Aivan huippujuttu :D

Tiistaita lukijat.

Päivitys 11:30

Voihan vinyyli: Muistin vasta kun luin Duussin merkinnän, että munhan piti ottaa jukurtti pipalaksi = välipalaksi tänne töihin... Siellä se nököttää kotona jääkaapissa... No syödään sitten vaikka illalla... mutta se olisi ollut niin kiva piristys iltapäivällä kun olisi ollut jotain syötävää... Kyllä mä pärjään. :D on mulla muuta evästä mukana :D