Töitä on tehty, mutta olen myös pitänyt huolta itsestäni. Työterveyshoitaja sanoikin, että pitää osata antaa itselleen anteeksi, jos kaikkea ei saa päivässä valmiiksi. Olenkin rajoittanut ylitöiden tekemistä.

Muistattekos sen ihana rekkakuskin. Minä enää harvemmin vien papereita hänelle. No ei se mitään; puhellaan puhelimessa. Mukava reaktio on se, että hän hymyilee puhelimessa (kyllä, hymy kuuluu puhelimessa) kun soitan tai kun ilostun kun hän soittaa. Kun hän on pihassa hakemassa tavaroita ja lähtee niin hän vilkuttele minulle. Minä vilkuttelen takaisin.

Keskuksessa on eräs nainen joka halusi ennustaa minulle(vasemmasta kädestä). Kuulemma minä ja tämä rekkakuski mennään naimisiin. Näin hän näki. Minähän purskahdin nauramaan. Sanoinkin, että jos minä sen namupalan nappaan niin oli hyvä ennustus. Kuulemma hänellä on tapumuksia nähdä asioita.

Ranskalaiset ovat tuottaneet taas lisää harmaita hiuksia. Onneksi sain hoidettua paperit kuntoon. Oli kaikkein paras, että tein ne itse.

Tänään odottelen lumimyrskyä kodin suojissa.