Eilinen työpäivä meni taas vauhdilla. Epäselvyydet saatiin selvitettyä. Olin ymmärtänyt väärin tai itseasiassa asiakas oli informoinut väärin. Asia saatiin kuitenkin järjestykseen. Tosin nyt sille asialle on aikaraja, mutta meidän päässä asia on kunnossa. Tosin pitää tänään muistaa varmistaa, että paperit saan tehdä kun aika koittaa.

Suurin osa ihmisistä on palannut lomilta töihin ja minusta on aivan ihanaa, että keltanokan perään katsotaan ja pidetään huolta. En ollut kiinnittänyt yhteen asiaan huomiota lainkaan. Minulle soitettiin ja kysyttiin. Tehtiin muutokset ja nyt asiat ovat taas kunnossa. Enää ei tarvitse murehtia siitä. Asiat tapahtuvat tästä lähtien automaattisesti kun se on korjattu.

Monesti olen miettinyt, että en olisi enää jaksanut vanhassa sirkuksessa. Siellä kenestäkään ei pidetty huolta. Tärkeää oli, että huolehdit itse itsestäsi ja monesti sait haukut palkaksi vaikka vika oli muualla. Tirehtöörien oma napa oli lähinnä.

Eilen oli niin kiirettä aamusta, että minulla ei ollut aikaa pitää kahvitaukoa kahvipaikkalla. Huolissaan minulta kysyttiin, että onhan kaikki hvyin. Sanoin, että on, mutta nyt on vain kiirekohta tässä ja en voi jäädä tähän juomaan.

Asiat ovat hyvin tuuman minä vaikka välillä möröt kummittelevat.