Olipa tilastoon ilmaantunut uusia hakusanoja joilla blogiini on tultu. Ne edelliset olivat yhä, mutta nämä tulivat vielä kaupantekijäisinä.

en tiedä mitään muuta niin masentavaa kuin danny show: Niin kohta se räntä lentää. Lensi maaliskuussa täällä minun blogissa. Sain moitteita, että laulu jäi päähän soimaan.

gustav kirjahylly: tästä en tiedä mitään. Kannattaa kysyä huonekaluliikkeestä. Täällä Gustav on kahvia; juhla mokkaa.

hyvän tuulen sudokut: Lehtihylly kaupassa kannattaa tarkistaa. Nää on kyllä sellaisia, että vievät pikkusormen kun näitä alkaa tekemään. Itse harrastan silloin tällöin.

islannin kieli sigur ros: islanti kuulostaa mielenkiintoiselta. Joskus olen miettinyt, että vois olla kiva harrastus opetella islantia. Kymri on toinen mielenkiintoinen kieli. Olen vain laiska enkä saa aikaiseksi aloittaa. Sigur Rós (voiton ruusu) on islantilainen bändi. Kaunista musiikkia. Jos muistatte viime vuoden BB finaalimainosta niin siinä soi Sigur Rósin Hoppipolla (oli jossain käännetty kuralätäköissä hyppimiseksi miten tähän päivään sopiva ajatus). Sigur Rós on saanut nimensä yhden jäsenen pikkusiskolta, joka syntyi juuri bändin muodostamisen aikoihin.

radion koodit: Tarvitaanko radiossa koodeja? Ehkä jossain amatööri radioinnissa tarvitaan koodeja vai tarkoitetaankohan tässä radistin koodeja. Morsetusta... Joskus lapsena opettelin morsetusta, mutta en mä enää muista kuin miten morsetetaan SOS.

valtsu vuodatus: Valintatalo = valtsu?, Valtteri= valtsu? Tämä on ihan mun blogi. Ei ole kukaan valtsu käynyt kommentoimassakaan. Kannattaa kokeilla googlettaa jos vaikka löytyisi kyseinen vuodatus.