valvotti viime yönä ja tulevat työt omalta osin. Yöllä tuli mieleen yksi asia meidän sähköpostista joka pitää selvittää Englannista. Pitääkin muistaa laittaa heti aamusta postia. Nyt nimittäin postia on varmaan mennyt arkiston inboxiin ja minä en ole edes tajunnut kun vasta viime yönä.

Tiedän, että koska olin perjantain pois tänään on odottamassa iso pumpsi hommia. Pari on todella kiireellisiä. Mutta niinhän se aina (hymyilyttää).

Perjantaina ostin Egotripin uusimman ja sitä kuuntelin ahkerasti viikonloppuna. Nyt tekee kovasti mieli keikalle. Yhtä kaveria jo kysyin, mutta hänen miehen työvuorot eivät tainneet oikein natsata tuon keikan aikoihin. Yksin on vähän hassu lähteä, mutta kysäisen vielä kavereilta jos vaikka pääsisi.

Lauantaina ajelin mökiltä kotiin. Katselin taivaalla möllöttävää täysikuuta, peltojen olkisänkiä ja sieluun sattui kun oli niin kaunista ja tajusin, että olen kotona... tänne minä olen kaivannut. Elämänlaatu on parantunut huimasti. Vielä kun löytäisin halattavan (kuten tuolla kommenttilaatikossa mainitsin) tällaiselle halipulaiselle omituiselle höpöttäjälle niin palapeli olisikin melko valmis.

Mutta nyt pitää rientää... kello taas nakuttaa armottomasti. Tosin ei ne työt mihinkään karkaa.
Maanantaita.