Oikein arvasin eilen... mitään sen pyykin päälle en jaksanut tehdä. Lyhistyin sohvalle peiton alle. Eilen alkoi uusi tv-sarja "'Vävypoika oon" ja että minä nauroin. Pitää muistaa ensi lauantaina taas katsoa.

Aamulla arvoin taas järjestystä miten tekisin hommat. Miihailin aamun ihan omia; luin lehteä, keitin kahvia ja söin aamupalaa rauhassa. Asettelin sydänvalot Aalto-vaasiin. Tuli kaunis vaikka itse sanoinkin. Valmis taisteluun piti olla yhdentoista jälkeen. Olin miettinyt puuttuvat lahjat jo eilen illalla valmiiksi joten suoritin täsmäiskun läheiseen isompaan kauppaan ja olin ostanut lahjat 15 minuutissa.

Minun piti hakea takaportti jos tänään en saakkaan kortteja askarreltua. Kävin kirjakaupassa hakemassa "hätä-apukortit" (siis hätä-apu minulle) ja pyörähdin ruokakaupassakin. Se harmittaa, että salaattia on todella huonosti saatavalla. Minusta on tullut kranttu. En halua mitään espanjalaista jäävuorisalaattia vaan kotimaista mielellään jää- tai keräsalaattia. Sain pienen ruukun 1,49€ jääsalaattia ja siihen oli tyytyminen tällä kertaa. No se maksaa, kun kasvihuoneessa pitää kasvattaa ja kun on näin pimeää niin hintakin on korkea.

Koko ostoreissu kesti 45 minuuttia ja yhtään enempää en jäänyt sinne pyöriin ja ihmisten jalkoihin.

Kotiin päästyä tavarat olkkariin ja lenkkivermeet niskaan ja ulos. Kävin jälleen tutussa puistossa hölkällä. Välillä näytti melkein siltä, että aurinko olisi alkanut paistamaan. Liikunta teki hyvää. Puisto on minun henkireikä. Paikka tuulettaa ajatuksiaan ja jättää pahaa oloa sinne. Tosin yksi kamala ajatus hiipi mieleen. Mun pitää vielä roudata ne kaikki joululahjat kotiin... melkein kaikki. H-E-L-P-P-I-Ä! Pepe on isällä. Tuliskohan isä hakemaan mut joululomalle... tai sitten minä oon kuin rahtiruuna ja roudaan niitä tuolla keskustassa hiki päässä bussiin tai junaan.

Olenkin lenkin jälkeen taas miihaillut. Kortteja pitäisi alkaa tekemään ja yksi kirja pitäisi piilottaa lahjapaperin sisään... Tarvitsen jostain taas virtaa.

Hallatar; Eikös olekin samat sydämet kuin sinulla?294278.jpg
Väri saattaa hieman näyttää "väärältä" sillä valot on vaaleansinisen aaltomaljakon sisällä.

Sunnuntaiangsti meinaa nostaa päätään. Minä en halua töihin... Yritän olla murehtimatta siitä.

Sunnuntaita.