Kotimatkalla satoi vettä, oli kylmä ja harmaata. Sukulaissielu päätti repäistä taas vähän. Elin rohkeasti ja annoin olla kurapuvun laukussa. Pyörä suhautti keskustaan ja nyt mulla on uusia leluja millä leikkiä. Menin ja ostin itselleni MP3 soittimen ja kaksi uutta levyä.

Levyjä olen kauan jahkaillut; en ole raatsinut ostaa. Tänään elin "vaarallisesti" ja ostin kaksi (hymiö). Nimittäin ihqupylly Robbie on monet kerrat kuiskutellut hyllystä "Osta minut" mutta olen vastustanut kiusausta. Nyt ostin Robbien "Intensive Care" ja uutuuden "Rudebox" MP3 on lenkkikaveri ja tylsille bussimatkoille seuranpitäjä. Lupaan täyttää soittimen iloisella musiikilla ainakin huomiselle reissulle. Robbien "Please don't die" biisi sai silmäkulmat kostumaan. Lupaan, että en kuuntele sitä huomenna.

Kaupunkireissu tarkoitti sitä että minun piti survoa autojen seassa. Kylmää vettä hulisi kenkään sisälle. Sori kaikki autoilijat jos minä irvistelin; se oli se kylmä vesi. Kotiin päästyä menin suoraan kuumaan suihkuun; holotna helpottaa.

Nyt sitten renkutan Ihku Robbieta ja juoksen pyykkituvassa (Anteeksi naapurit; Robbieta pitää soittaa aika lujaa ja mun pitää laulaa mukana). Tosin pää on sekaisin kun Haminan kaupunki. Olin tänään perjantaissa ja varasin pyykkivuoron perjantaille; onneksi tämäkin ilta oli vapaa. Toinen kone on pyörimässä. Kohta juostaan lisää.

Ulkona tulee vain kylmää vettä. Taidan jättää salin väliin (tai kohta mä oon kuitenkin pakkaamssa reenikassia) vaikka siellä olisikin sauna ja se auttaisi tähän kylmään.

Torstai-iltaa;