Uuh ja aah... Kävin töiden jälkeen ostamassa tallentavan digiboksin... Alku illan yritn asentaa kyseistä vekotinta ja kun sen lyö päälle niin telkkari ilmoittaa heikosta signaalista vaikka kaikki piuhat on kiinni ja moneen kertaan tarkastettu... Nytpä päätin, että aloitetaan ihan alusta. Revin jopa videotkin irti... Eli nyt on vain tv antennipiuhan päässä ja nyt siitä lähdetään pyörittään muut johdot paikalleen... Kestääkö oinaan verkka ja kantti vai meneekö kiroiluksi... :D Wish me luck :D

Voihan viistoista; Siis uskomattoman helppoa Lostiksen neuvoilla! Mä meinasin itkeä kun tulin töistä ja aloin leikkiin mun uudella lelulla... Aattelin, että jes... nyt saan "Murhasta tuli totta" (Kyllä se on aivan hipi sarja :D) kovalevylle ja voin katsella töiden jälkeen sitä :) ja mitä mä saan aikaseksi. Kolmoselta hävisi välillä äänet tai se sirisi... Tavasin sellaista isoa pumaskaa, että tee näin ja tää piuha tänne ja toi tonne... ja jos haluat Dolby Surroundin niin sitten toi tonne... (Luojan kiitos mulla ei ole kotiteatteria...) Olin tehnyt vaikka mitä ja telkkari ilmoittaa, että ei signaalia. Aattelin, että lähden salille rauhoittuun ja kokeilen sen jälkeen.

Lostis onneksi lähetti neuvon ja nyt on kanavat asennettu ja kaikki toimii kuin junan vessa! Sinä ihana Lostis! Kiitos kiitos kiitos :D