Tämä päivä on mennyt punaiselle ristille eli paljoakaan ei ole tullut tehtyä.

Mokkula kiukkuaa joten pikainen päivitys/katsaus menneeseen viikkoon;
Työkaverin kanssa selvittelimme asioita puhelimessa ja hän kehui kovasti kuinka mukavaa minun kanssa on tehdä töitä. Tiedän, että minussa on hieman koiranleuan vikaa (isältä opittua) ja onneksi meillä natsaa tuon huumorin osalta. Tosin kun sanoin, että jos menen ja tilaan ihan vääriä juttuja niin minut pian potkitaan pois. Säikähti ja sanoi työkaveri, että sitähän varten laitan paperit eteenpäin ja ne tarkistetaan että eihän inhimillisestä virheestä voida sakottaa.

Se ihana rekkakuski kävi, mutta soitti minulle etukäteen, että ei poikkea sisällä vaan paperit on toimitettava muualle. No sai taas tytöt (minut ja muut) sekaisin ja minä vielä soittelin perään... ei taida enää ikinä tulla meidän toimistoon kun minä sähläsin... Miten yks mies saakin pasmat sekaisin. Komea oli rusketus vieläkin. Tytöt kyllä ehdottivat, että jos kävisin hakemassa kuskin kahville. Minä sanoin, että nyt on sählätty niin paljon, että pitää pojalle antaa vähän aikaa toipua ennen kuin kahville käydään hakemassa.

Perjantaina näin erään miehen makavaan pyörätiellä. Minun oli pakko pysähtyä ja kysyä mikä oli hätänä. En saanut puheesta selvää joten parkkeerasin Pepen pientareelle ja menin puhelimen kanssa kysymään mikä oli hätänä. Olisin soittanut ambulanssia, mutta mies ei halunnut. Polvi kuulemma oli pettänyt. Minä olin kyllä sitä mieltä, että ambulanssi olisi ollut oikea osoite. Miehen ystävä tuli pyörällä ja kyseli, että mikä hätänä. Mies tarvitsi apua, jotta pääsi pystyyn. Kehui kävelevän kotiinsa. Pyöräilevä mies lupasi katsoa, että pääsi kotiin ja saatella miehen.