Kova väsymys iski päälle eilen illalla kunnon märinän päälle. Kun kömmin peiton alle, uni tuli ja armahti. Illalla hieman pelotti, että tuleeko Huoli-muori pyörimään mielessä. Tosin yöllä heräsin ja reilun tunnin olin hereillä, mutta sain kuin sainkin unen päästä kiinni ja sain nukuttua lisää. Joten suht hyvin nukkuneena olen valmistunut tähän päivään.

Aamulla töihin lähtiessä rappukäytävässä oli puolialaston mies. Olin omissa ajatuksissani kun astuin hissistä. Edessäni piipotti mies jolla oli päällään huppari ja bokserit. Hän oli ihan unen pöpperössä ja mutisi minulle jotain kavereista. Kaverit odottivat alaovella häntä avaamaan ovea. Voi toista; ei ollut ilmeisesti unen pöpperössä muistanut alaoven koodia tai helpoin vaihtoehto olisi ollut heittää avaimet ikkunasta (pelkäsi kai, että on jonkun auton katolla pian) tai kun kuuli, että minä menen hississä niin olisi jäänyt ylhäälle odottamaan, että minä mennessäni avaan oven.

Keskiviikkoa ja Lucian päivää kaikille.