...mutta mulle pitäis kyllä alkaa jo maksaan.

Eilen nimittäin satuin yhden jäppisen kanssa liikennevaloihin pyörän kanssa yhtä aikaa. Minä ampaisin ensimmäisenä liikkeelle, mutta jäppinen ohitti jossain vaiheessa minut ja minähän aattelin, että otetaans kisa. Peesissä vinttasin menemään kuin mielipuoli eikä jäppinen saanut minua karistettua kannoiltaan kuin ihan loppuvaiheessa, ei vaikka roiskutteli rapaa mun päälle. Mua meinas alkaa naurattaan jossain vaiheessa kun jäppisen pyörässä oli jousitus niin hän pompotteli pyörän päällä vähän hassun näköisesti. Vauhti oli aika kovaa nimittäin olin kotona 5 minuuttia normaalia aikaa aikaisemmin.

Voi muruset; kylläpä minä kaipasin teidän kommentteja. Ihanaa kun ootte kaikki vielä siellä. Kävin julkaisemassa koko blogin uudestaan, joten kaikki pitäisi olla nyt kunnossa. Tosin Hallintasivulla ei vieläkään näy, että olette käyneet jättämässä merkin blogiin, mutta se ei ole mikään iso juttu... tai auttoikohan tuo blogin julkaisu uudelleen asiaan. Se nähdään pian. Itselläni on ongelmana se, että en pääse kommentoimaan blogeja. Herjaa cookie eli eväste juttua. Kotoa kommentointi ainakin aamulla onnistui.

Hipi-Tuomas korjasi blogin. Kiitos siis Tuomas! Nyt ainakin pelaa suht normaalisti tämä.

Tällainen pikapolkka tuli nyt.