
Tätä jääputousta katselin kauan eilen puistossa.
Tänään on masennustesti iltapäivällä.

Nyt kuppi kahvia ja sairaslomalappu sirkukseen. Sen jälkeen pääsenkin kotiin odottelemaan iltapäivän testiä.
Mukavaa maanantaita.
maanantai, 19. helmikuu 2007


Kummipoikani näkemys minusta yllä. Arkisia asioita 30+ naisen elämästä. Välillä itkettää, välillä naurattaa ja välillä ihmetyttää. Kommenttiystävällinen blogi.
Kommentit