Voi hitsin hitsi... meinas unohtua hakusanat kokonaan. Huomennahan vaihtuu kuukausi ja sitten nämä ovat historiaa. Näillä siis mm. eksytty tänne.

Taskupysäköinti; Kaupungissa erittäin tärkeä taito. Kesällä tulee harrastettua paljonkin. Yleensä joudun perettää Pepeä ylämäkeen taskuun. Siinä on kuule Sukulaissielu kieli keskellä suuta, mutta vielä on onnistunut hyvin.

Alaluomi kipeä: Oli juu kun Nivean maskara on sellaista köntsää, että sitä saa hangata pois oikein tosissaan. Nyt yritän pestä hieman lempeämmin silmiäni.

BB Karin fanisivut: Näistä en kyllä tiedä mitään. BB:n seuraaminen on jäänyt nyt vähän vähemmälle. Huomenna kyllä aion katsoa finaalin.

Husky Rescue MP3 blog: Husky Rescuella on ihan oma sivu... Blogista en tiedä. Soittimessa soi aina välillä Huskyt.

Hämärän hyssy: No sitähän tää elo näin talvella on. Pimeää on aamulla ja pimeää on illalla. Ei sovi mulle lainkaan. Pimeässä on jotain niin voimallista. Päällimmäisenä toitotan ajatusta, että ei tätä kauaa kestä, kyllä sä jaksat.

Paha Keisari: No se justiinsa. Kaikein pahan alku ja juuri ja silloin ei ole kellään kivaa. Paha Keisari nimittäin syö kaikilta pään. Onneksi yleensä talttuu parissa päivässä. Mun pitää alkaa syömään vitamiineja. Olen kuullut, että auttaa Pahaan Keisariin. Mun hipibloggariystävät onneksi ovat karkoittamassa Pahaa Keisaria. Nuijivat sen maan rakoon.

Polven tukiside: Minkähän merkkinen se mun on... Saako täällä edes mainostaa? No se on kyllä hyvä tukiside. Sellainen sukkatyyppinen ratkaisu ja polvilumpion kohdalla on reikä. Sen siitä saa kun joraa niin, että polvet vaan lumpsuu. Polvihan meni tanssilattialla. Katson merkin kun pääsen kotiin.

Riisiä pakastaa: Tätä kyselin, kun keitin taas armeijalle riisiä (äidin tyttö). Vintin neuvojen mukaan laitoin vähän vettä matkaan. Muuten ne riisit on vieläkin pakkasessa... taitaa olla mennyttä kauraa ne.

Samuli Edelmann ruma mies sanat: Täh? Onko Samulilla tuollainen kappale? Minen tiedä tästä mitään. Itse olen sitä mieltä, että jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista ja se on se sisäinen kauneus joka ratkaisee kaiken. Ulkoinen nimittäin rapistuu ja on katoavaista. Sisäinen kauneus kantaa tässä maailmassa. 

Tee oma fanisivu: No eihän siinä muuta kuin pykäät pystyyn vaan sivut. Nykyään on noita ohjelmia millä vääntää koodia joten ei tarvi käsin tehdä kaikkea.

Tule mun luo: Tämä on Sir Elwoodin Hiljaisista väreistä ja Puunukke kappaleesta. Joskus olis kyllä kiva, kun joku tulis eikä kaikki vaan menis.

Ulkofile uunissa: Hih hih... tää on ollut pitkään hakusanakimarassa.

Vadelma-tinjami: Äiti antoi tällaisia tuikkukynttilöitä minulle kaksi. Vadelma-tinjamin sanotaan tuovan levollisia unia. Ihana tuoksu minun kynttilöistä lähti.