Isän kanssa tehtiin eilen sopimus. Saan aamulla nukkua niin pitkään kun nukuttaa ja isä saa herätä silloin kun siltä tuntuu. Se oli tänään klo 4 aamulla (hymiö). Tosin heräsin siihen kun isä heräsi. Kuulin kuinka hän avasi kortin kuoren. Mun iskä on hipi-iskä... Olen melko varma, että muutama kyynel on isän poskelle vierähtänyt kun korttia luki. Mieleisen lahjan sai; Sudoku-kirjan. Isi on nimittäin hurahtanut Sudokujen tekemiseen.

Eilen katseltiin Haluatko miljonääriksi -ohjelmaa. Isä on ihan sitä mieltä, että minun pitäisi osallistua siihen, kun mä osaan niin kamalasti juttuja ja asioita. Sanoinkin isälle, että tässä kotisohvalla on hyvä vastata, mutta tuolla telkkarissa asia olisi ihan toinen, koska jännittäisi. Isä oli kuitenkin sitä mieltä, että olen viisas. Minä nauroin ja kiitin kohteliaisuudesta.

Vanhemmat olivat kovin kipeänä (flunssa) kotona. Parhaani mukaan autoin kumpaistakin eilisen päivän. Ovat vaan pirun ittipäisiä kumpikin. Äitikin kiipeili tuoleilla vaatehuoneessa, vaikka minä lupasin kiivetä. Pelkäsivät, että tartuttivat lenssun minuunkin. Lupasin yrittää olla saamatta pöpöjä (Hymiö). Äidin tulevasta "leikkauksestakin" juteltiin. Isä... voi kuinka vahva sinä ootkaan. Valoit taas uskoa. Isä oli sitä mieltä, että äidin sydänvaivat saivat avun akupunktiosta, koska nyt äiti nukkuu yöt hyvin. Isä sinä se jaksat hämmästyttää minua aina.

Sunnuntaiangsti yrittää kovin nostaa päättään. Yritti koko bussimatkan. Onneksi pienet unet matkan aikana auttoivat kovasti... tosin nyt yrittää uudelleen ja on kartta ja kompassi taas hetkittäin hukassa... samoin Sukulaissielu.

Sunnuntai-iltaa lukija.